Followers

Friday, September 11, 2009

Cute Sleeping Baby Contest

Terjumpa blog

Jadik try jugaklah nak join.. he..he..
Apa pun pertandingan memang ada syarat kan dan saya perlu penuhi syarat tersebut..

Pada sesiapa yang nak join contest baby tido comel ni.. boleh pergi terus ke blog Baiti @ Mizz Zizee

NAMA SAYA: DARIN SUFIYAH BT AZIZUL HAKIM
LAHIR PADA: 3 FEBRUARI 2007
TEMPAT LAHIR: KPMC PUCHONG, SELANGOR
NAMA MUMMY: MUZLIANI ABDUL RAMAN

inilah gambar yang dipertaruhkan.. masa ni umur Darin 3 bulan 2 hari.. baru perasan yang we all tak banyak snap gambar time dia tido, melainkan masa dia dalam pantang.. ini jelah gambar yang ada.. baru sampai Batu Pahat, masa ni ada kenduri kahwin.. org lain bising - bising pun dia boleh tido.. lagik sedap tido sebab ada air-cond.

ini adalah kali pertama saya masuk blog Love My New Life ... itu pun melalui kawan... dunia blog makin meluaskan... first sekali yang saya suka tentang blog ini, warnanya sangat gurlish.. warna kesukaan saya.. iaitu 'pink'.. tapi saya tak pandai nak mengkombinasikan kaler pink dengan kaler lain, selain warna gelap... dan yang paling bestnya.. dekat blog ini jugaklah, saya jumpa blogger - blogger lain yang saya kenal, tapi saya tak tau pun yang dia org tu dah ada blog.. sebelum ni kenal dia orang melalui fotopages je kan.. thanks kepada tuan punya blog.. nanti saya akan terus membaca dan membaca lagik...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...