Followers

Tuesday, September 8, 2009

Bowling at Mid Valley


dah lama tak main bowling, sekali ada tournament plak.. IBM & Maxis Partner kat MV.. fuh... ni first time jugak nak jumpa dengan semua orang yang aku tak kenal, and team mate aku siap ada orang besar - besar.. huwa takut.. tapi takpe...

yang bestnya, benda ni wajib datang, sapa tak datang kena bagi alasan kenapa tak datang, and alasan tu mestilah disahkan oleh DPE.. DPE tu apa? tidaklah aku tau, tapi aku taulah orangnya siapa, coz DPE tu 1 team dengan aku jugak, pengsan guwe..

main pun takat suka - suka, team aku no 29, dapat lane 29, 1 team ada 10, team aku yang dtaang 9, yang lain dalam 6-7 orang, nak abiskan 1 frame pun bercinta, abis tu dah ramai sangat..

tengah syok main, sekali member opis lama call, mintak guide nak install 10G ke nak upgrade dah, pengsan aku.. sib baik team aku ada bawak broadband, tgh onkan thinkpad, siap dia org tanya "What are u doing?" fuh cam kesalahan besar je.. coz time enjoy, wat per fikir pasal kerja, camtulah kisahnya.. ha..ha.. lawaklah... tapi sib baik ada someone yang aku ingat, aku ada bagi document tuh, aku suh dia contact je ngan mamat tuh... lega sekejap... keputusan bowling?? aku pun x sure team mana menang.. ha..ha..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...