Followers

Wednesday, September 2, 2009

lapar yek..


dulu kawan aku selalu cerita.. setiap kali sebelum dia balik rumah, dia akan beli roti kat ofc aku tuh.. kalau beli dalam kul 5 lebih, beli 3 percuma 1.. semua tu untuk anak - anak dia, sorang 8 tahun, sorang lagik 1 tahun.. katanya.. sekejap je, roti tu dah boleh habis... bebudak Nursery memang cepat lapar kot...

dan kali ni aku dapat merasakan apa yang dia rasa.. aku pun x sure time makan Darin kat nursery cemana, tapi ada one time teacher dia cakap, Darin makan nasi sampai 2 pinggan.. tapi asal petang mesti dia lapar.. so aku kena siapkan something dalam kereta, supaya dalam perjalanan dari nursery ke rumah, dia akan duduk diam dan makan... memang bebudak kat nursery cepat lapar kot yek.. takpelah Darin.. asalkan dia suka makan.. oklah tu...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...