Followers

Wednesday, September 9, 2009

Makan - Makan

ni bukan hari ni atau tengahari semalam.. gambar ni aku snap masa aku tgk sedap makan waktu lunch kat ofc.. oohhh, ofc aku kalau nak makan mmg kena keluar, sebab takde kantin atau yg sewaktu dengannya, setakat vending machine yg jual roti, maggi, biskut dan air je dan harganya agak mahal.. parking aku sangat jauh, jalan pun makan masa 10 minit.. so kalau aku tak kurus jugak, x taulah silap kat mana.. hu..hu..


selalu aku bawak bekal dari rumah, sama ada lauk semalam, atau aku masak mee/nasi goreng pagi tu.. and sometime beli.. teringin nak makan nasi kerabu.. ni yang aku sempat beli kat seksyen 18... kejadian ni bebetul minggu terakhir sebelum nak puasa...


esoknya aku belasah krispy kreme... husband aku keje kat The Garden, rugilah kalau x pesan.. rabunya aku x ingat makan apa, macam aku ada meeting kat Sentral pagi tu dan aku teruslah membeli Burger King buat santapan tengahari.. tapi yang pasti, Khamis tu aku ada meeting kat Plaza Sentral lagi, tapi petang pulak, sebelum balik aku beli Nasi Ayam kat TCRS utk family aku and aku sempat beli air kopi kat Coffee Bean, lama gile mengidam, akhirnya dapat jugak, sekejapan je dah habis.. dan jumaat tu, we all melantak kat Wendy's IOI Mall...


eh.. bulan puasakan, cukup - cukuplah citer pasal makan... ok semua, selamat berpuasa...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...