Followers

Wednesday, September 16, 2009

apa persediaan korang

Tahun ni persiapan raya sangat ala kadar.. kami sangat busy dengan kerja, sampaikan ada masa aku bukak pose sorang je kat rumah.. dah 2 kali tau bukak pose sorang..


walau camner pun, baju raya tetap kena ada.. sempatlah ke Jalan TAR minggu lepas untuk cari baju si ayah dan anak daranya.. so dia org berdua memang sedondon, maknya aja yang berdondon - dondon... sungguh plain, tengok cik riniy baju mengerlip.. cik lyein pun sibuk nak menjahit manik baju anak dia, aku rasa, aku x sempat kot.. tangan aku tak dan nak buat magik nih..


tudung pun ala kadar je.. berkat beli tudung 3 helai, kaka tu kasi aku tudung free lagi selai.. yang kaler merah tulah tudung free.. oklah tu, aku pun xde kaler tuh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...