Followers

Saturday, September 5, 2009

sunyinya

B:Bie.. org ada keje, cam kena balik lambat hari ni
M: ye ke.. oklah..

huwwaaa.. betullah kena bukak pose sorang aku... bukak puasa petang tadik, sunyi betul and tak meriah, macam biasa masakkan nasi, tapi xde selera nak makan..

aku gorang mee, tu pun makan ala kadar je.. Darin makan roti butterscoth + peanut butter and coklat, roti canai and mee sup...

sampailah ke malam husband aku keje.. tolonglah jangan macam ni lagik, sorang - sorang tak best wooo... dahlah bulan puasa... and nasib baiklah Darin x meragam sangat.. abis citer Nur Kasih, aku ajak naik tido, boleh plak dia ajak aku layan tgk citer Batman Forever.. penat mengayat dia.. sib baik dia nak naik.. dah tido, barulah aku boleh online..

Bie.. weekend pun kene keje gak ker?? huwaa....

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...