Followers

Tuesday, June 23, 2009

Kelam Kabut

Rasa macam kelam - kabut
tetiba rasa macam sedih
takut pun ada.. cuak pun ada..
bila fikir balik... suka hati akulah kan
tapi tulah, salah ke bila kita buat macam tu
salah ke bila kita fikir macam tu
kalau tak buat macam tu, sampai bila - bila pun semua tetap sama
keadaan tetap sama..
pemikiran pun tetap sama..
hati pun tetap sama..

pastu ada pulak yang terjah tiba - tiba
cuba jugak kawal emosi dan perasaan
kesianlah pulak kan...
macam manalah agaknya yek..
dengan siapa kita nak percaya bila keadaan ni yang berlaku..
susah jugak bila terlalu mengalah
dan susah jugak bila kita terlalu gagah..

doakanlah yang terbaik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...