Followers

Wednesday, September 24, 2008

Ke mana kami

Lepas habis kacau dodol.. mandi - manda.. baring - baring, rehatkan badan.. then we all gerak keluar nak carik juadah tuk berbuka.. x larat dah nak masak.. tapi sebelum tu we all singgah sini kejap..

Jauh sket parking

We all melawat adik ayah aku yg bongsu.. dia sakit.. dia memang sejak kecik cacat sket, cam terencat akal gitu.. baru - baru ni dia jatuh sakit.. dgr citer kurang darah merah.. darah putih.. darang kuning.. (kuning??).. platletlah tu aku rasa.. tul tak dokter..

Kami ke sini...

masa sampai tu dia tgh tido, sian dia.. aku xdelah amik gambar, takut kena marah plak kang.. we all kejutkan and ayah aku suapkan dia makanan.. oh.. mak dia (read: nenek aku) takde, dia pun x sihat.. dia kat seremban, anak dia yang jaga.. so anak dia ni kakak dia yang lain plak jaga.. semoga cepat sihat hendaknya...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...