Followers

Wednesday, August 19, 2009

FM from Sweden

Aku memang suka kumpul FM... orang yang selalu jadik penyumbang terbanyak of course my only brother and my officemate yang memang tau minat aku.. asal they all gi bercuti mesti belikan 1 untuk aku.. x kisah pun macam mana bentuknya... janji FM...

lepas aku dah tak kerja kat comp XY.... aku pun xde gi memana.. then my husband ada peluang gi Europe dulu, dia pun sakan membila tuk koleksi kita orang...


pas dah tak pergi memana... so selalu we all bergantung pada insan yang sudi nak belikan untuk kita orang... sambil aku selalu terjah blog orang.. ada jugak insan yang sudi nak offer diri belikan FM.. so aku pun orderlah dalam sebarang dua... so sampailah jugak ke tangan aku and kali ni from Sweden...


thanks to Liyana.... sebab tolobg belikan untuk saya yek... he..he..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...