Followers

Friday, August 29, 2008

Pagi Yang Damai & Cerita Semalam

Pagi ni keluar rumah macam biasa, dalam pukul 8.20am, memang selalu mcm tu pun, kalau jalan ok sampai ofc hubby kat Damansara Heights dalam pukul 9.05am, then 10 minit lepas tu sampailah my ofc. Latelykan selalu jam.. sebab raptai untuk Merdeka Parade tuh.. jadik macam semalam hhmm lambat giler sampai ofc, dalam pukul 9.30am, actually time tu memang ramai pun yang x sampai lagik..


pagi tadik cam pelik, turun dr KLP (now MEX), ke Jalan Sungai Besi, lengangm depan Istana pun lengang, dan we all meluncur laju ke Jalan Damansara.. bestnya kalau hari - hari pun mcm ni kan..

balik pada kisah semalam..
dia kata sikit.. x puas hati.. dia target xx tapi dapat yy
bagi aku dah kira oklah tu dr takde langsung
and bagi aku banyak jugaklah tu
tp bagi dia mungkin x berbaloi dengan apa yg dia dah usahakan
tapi aku tetap bersyukur.. dia dapat lebih dr apa yg aku dapat
sekurang - kurangnya.. dia dapatkan..
cuba fikir org lain yang tak dapat langsung bertahun - tahun.. apa rasa mereka..
aku tumpang happy.. he..he..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...