Followers

Friday, August 22, 2008

Lunch Hari Nih

Tadik x terasa pun nak lunch, maybe coz makan roti + air nescafe dalam kul 10++, so tu yg terkenyang plak.. tp tulah.. kul 2 lebih lapar balik.. Balik dr solat, terus pegi Mc D and inilah yang aku makan..



aku amik set Happy Meal cheesee burger.. memang cheese burger saiz tu ke? atau tuk happy meal je kecik.. sorrylah aku bukannya hafal sangat walaupun Mc D tu bawah opis jer...tu pun sebab nak collect mainan kat bawah ni ha



Dedulu masa aku keje comp lama kat area Jalan Sultan Ismail.. selalu gaklah aku ngan member opis aku gi Mc D.. walaupun kena menapak ke Sogo tapi gagah jugak.. masa tu pun duk sibuk gak beli Happy Meal.. saja buat koleksi atas meja.. then adalah ramai yg dtg main mainan aku.. pedengki sunggu.. skang ni beli untuk anak plak...



Selain tu aku beli Apple Pie sekali.. Isnin lepas beli benda yg sama gak.. untuk berbuka tapi pienya tak sempat aku makan... adik ipar aku sebat, sianlah plak.. xpe Mc D kan dekat.. so lagik satu aku bagilah kat member opis aku nih... eerrkkk Alhamdulillah

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...