Followers

Friday, August 1, 2008

Marathon

Hari ni nak buat blogging marathon..
Kebanyakan semua ni dah lama dah nak buat tp pending sebab busy and penyakit 'M'... selalu keje memang dah siap awal, tapi cam tak best plak nak buat...

Actually pagi ni husband aku cuti and dia hantar kereta pegi servis.. and dia nak hantar keta aku gi servis sekali.. so aku tumpanglah member opis aku yg memang dari 2 bulan lepas dah start carpool bertiga.. they all biasa gi dalam kul 9, tapi yelah dah appointment servis keta kul 8.30, so aku kuar rumah cam biasa kul 8am.. kul 8.05 dah sampai umah dia.. lepaklah dulu..

nak bukak tv segan, so aku pun buat draft blog secara marathon.. kejap lagik tgk apa hasilnya yek..Sila abikan kawasan keliling, maklumlah rumah ada anak kecik yang baru naik memanglah cegini, tambahan plak bila rumah 2 tingkat...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...