Followers

Friday, August 22, 2008

Makan deghoyan lagik

080808 hari tu lepas upacara pembukaan gilang - gemilang Olimpik.. (tak abis pun tgk).. we all bergerak balik kg my mom pulak kat Kuala Pilah...
Hari esoknya aku mencari durian ngan mak aku lagik.. masa beli tu budak tu cakap sekilo RM 2 ke RM 1.50.. ada bezalah kononnya, terus aku cakap RM1 sekilo bley.. then terus budak tu ckp "bley".. kalau x boleh, maunya aku buat iklan UMobile kat situ jugak... pasal durian mak aku yg pilih.. biar aku yg bayo.. alah 15KG baru 15 hengget..



tgklah gaya anak dara aku makan durian.. punyalah tak nyempat, siap dia nak bukak dulu plastik durian tuh..




aku pun x taulah apsal Darin senyum cegini.. bila aku cakap "senyum" terus dia sengetkan muka.. and sepetkan mata sambil tunjukkan gigi dia.. apa - apa jelah Darin... ada 1 part tu, pelik plak aku tgk dia khusyuk memakan durian tuh.. rupanya dia dah gigit bijij durian tu sekali, sib baik cepat perasan, sian dia...hhmmm confirm panas lagiklah malam nanti... sib baik ada air-cond...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...