Followers

Friday, August 1, 2008

OU@Part 5

Nak balik dah... ini adalah hasil borongan yang terakhir..



yang lainnya ada di sini..



dan disini...



Tapi sebelum balik tu sempat jugak Darin naik kereta ni.. dari jauh sibuk dah tunjuk "tu..tu..
nak..nak" sekali bila letak je, benda tu gerak.. dah terjerit - jerit nak turun, selalu husband aku
angkat dia, kali ni tak kena paksa gak duduk sampai benda tu berenti sendiri..



Masa ni ok lagik


Ni dah mula bising nak turun

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...