Followers

Saturday, August 27, 2011

Last Day yang Pannaz on 16th Ramadhan

16 August... last day keje kat IBM..
ni jelah yang sempat aku kepilkan sebagai kenangan...
korang yang tinggal jangan nakal - nakal ok..
keje rerajin kecuali Vie takpe.. sebab korang keje untuk Vie..ngeh..ngeh..ngeh...


ntah berapa kali bukak lotus notes ntah. kat rumah sebelum keje bukak.. sampai opis shah alam bukak.. opis kat kl bukak lagik.. tapi yang pastinya sampai kat Plaza IBM x bukak dah...
isi form, jumpa budak kat Cloning Centre tuh... reset semua password.. boleh pulak bila dah selesai.. aku dah nak pegang dah thinkpad tu balik.. "eh" nasib baik cepat sedar.. mamat tu gelak je...


lepak kat surau lama - lama sampai tertido... sambil nak tunggu pukul 6 nak bukak pose dengan gang lama.. Azie, Reenee ngan Atiqah.. lokasi.. Restoren Pannaz... Damansara Perdana.. RM45nett.. berapa kali nak makan buffetlah musz.. apa nak buat.. tahun ni banyak pulak yang menjadi.. antara ramai dengan tak je.. sampai Azie siap cakap "takpe musz, kalau takde org lain, kita berdua pun ok..." semangat dia...


 
lepak sampai lupa pulak yang aku sorang je tak bujang lagik... kul 10 balik rumah.. and esoknya fikir nak buat apa?? nak buat apa???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...