Followers

Saturday, August 27, 2011

Moreh on 17th Ramadhan

korang makan moreh??
kalau pergi tarawikh Insya Allah makan kan..

tapi korang buat moreh tak??
surau kita org sendirian berhad.. ustaz pun imported student Tahfiz dari Kelantan..
bukak pun setiap rumah akan gilir - gilir buka dengan ustaz kat surau termasuklah sahur.. means ada orang hantar makanan... husband aku cakap, ada 1 hari, ustaz tak sahur.. cuma minum air dan makan buah kurma.. sebab ada org confuse.. dia ingat aku.. aku ingat dia.. camtulah kaedahnya..

macam tu jugak dengan moreh.. selalu kalau turn kita org.. husband aku beli je.. macam hari tu beli Roti John dengan Popia Goreng.. pun dah penuh 2 tray..

kali ni since dah cuti.. aku masak sikit... cuma buat makaroni goreng dengan pengat pisat + puteri mandi...


dapatlah 2 tray makaroni dengan 1 periuk pengat pisang.. Alhamdulillah habis.. kira cukuplah untuk jemaah malam tu... and siap pesan dengan husband "jangan lupa basuh tray ngan periuk" hahaha.. abis dah makan, duduk borak sedap - sedap.. takkan x boleh tolong kan.. kata sayang isteri..ngeh..ngeh..ngeh...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...