Followers

Saturday, August 20, 2011

Shopping ke tuh

/* Entry lama jugak */

Hi.. Saya Darin


hari ni mummy amik saya awal kat school, mummy kata nak amik daddy kat work daddy..
daddy work kat Garden.. tapi daddy bukan kerja kat hotel.. office dah kat sebelah Garden Hotel tu...

saya baru lepas jalan - jalan dengan mummy.. mummy bawak saya masuk Robinson je, mummy cakap kat sini boleh main jugak sebab tak ramai orang... besttt.. saya main sorang je..

saya nak beli mainan tapi mummy tak bagi sebab mainan saya dah banyak...
tapi mummy bagi beli saya Missing Puzzles... hhmmmm macam best kot..
mummy cakap game dia sama macam dalam iPad saya.. carik benda yang hilang atau tak sama..
tak sabar nak balik rumah dengan mummy..


oklah daddy saya dah keluar office, saya balik dulu..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...