Followers

Saturday, November 7, 2009

sebelum... semasa.. dan sesudah

mari kita layan gambar - gambar yang ada sewaktu Majlis Akad ni berlangsung..

tengah gossip apalah tu.. siap gelak - gelak lagik...

Ni kat bahagian lelaki plak...

anak dara yang sentiasa melekat dengan bapaknya...

sempat amik gambar bersama.. selalu termiss, kali ni ingat, terus cepat - cepat amik..

Ni semua sepupu kami, walaupun umur dia orang dah 40-50++...

Masa ni Darin tengah mengamuk sakan, terus nangis, nak apa pun x taulah masa ni.....

Nilah biras - biras aku.. tinggal lagik sorang je yang pastinya memang perempuan, cuma x tau lagik bila.. hhmmm beg susu tu kacaulah kan...

pengantin dengan my MIL and PIL...

Pengantin dengan pakcik Din and Auntie Dilla, orang kuat majlis... pak cik Din sepupu my PIL...

Pengantin dengan mak - pak pengantin perempuan pulak... oh ya.. nama ayah Nadia sama dengan ayah aku.. so besan papa.. dedua nama sama...

Pengantin dengan kawan - kawan pengantin belah perempuan..

pengantin dengan adik - beradik belah my hubby, yang takde cuma Azim and Daniel (Anak my SIL)....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...