Followers

Wednesday, November 25, 2009

sejarah betul - part 2

lepas jumpa doktor.. hulur kad ING, and tunggu nurse tu isi form and doktor siapkan document.. aku pun menunggu kat luar.. and sambil tu call husband aku, call ayah aku (sbb mak aku kat kampung), SMS abg and kakak aku.. ish... camlah teruk sangat je bunyi dia kan.. huh.. tapi kena gak inform...

setia menunggu di bilik menunggu
lepas tu nombor aku pun di panggil, masuk dalam, amik info.. and tunggu lagi approval from ING.. kali ni aku tunggu kat bilik sebelah tu.. bilik yang Erra Fazira pernah tunggu giliran nak bawak anak dia jumpa dok Zul (paed)... bosan tau, dia kata paling lama 1 jam.. haiya.. aku nak balik pack barang dulu.. then aku terjah lagik sekali. dia kata dah approve and dapatlah nombor bilik...

then tunggu lagik, untuk nurse bawak aku naik atas... tunggu lagik, then nurse pun panggil... masuk dalam bilik.. hhuuwwaa.. cam ngeri je, tapi harapnya tidak, lam kepala otak tgh fikir.. cemanalah darin ngan hubby aku nak uruskan diri nanti, sib baik esok jumaat tau... sambil tunggu nurse masuk untuk rawatan selanjutnya... aku pun snap sana - sini..



oo ini tag yang aku pakai tuh, patutnya dulu masa Darin masuk wad pun kena pakai, cemana ntah dia bley terlepas plak x pakai..he..he...


sekali nurse masuk, dia explain pasal bilik, pasal katil nak turun naik cemana.. waktu melawat, waktu makan... tu semualah...


penat tunggu tu settle, aku pun cakaplah..
"nurse saya nak kena balik, 1 benda pun x siap lagik nih"
nurse tu confirmlah takut nak lepas kan aku, tapi aku explain kat dia yang aku cakap kat doktor aku masuk balik dalam pukul 3 ptg, so nurse pun bagilah kebenaran aku balik, isi form lagik.. tinggalkan kat security.. dan berdesuplah aku balik umah..


husband aku mmg dah sampai, dia amik half day hari ni... aku pack barang semua... make sure takde tertinggal, barang aku, barang husband aku sket and barang darin.. x prepare byk benda sebab aku sorang je tido spital nanti, yang lain semua tido rumah....

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...