Followers

Thursday, November 26, 2009

sejarah betul - part 4

hari Jumaat siang aku sorang.. pun bosan, tido, tgk tv, makan, makan ubat. masuk ubat.. petang sikit aku lepak kat lobi sambil layan wi-fi..
then masuk bilik.. pastu MIL aku sampi dengan family yang lain.. barulah bising sekejap.. and anak dara aku pun ada sama...

pastu dah nak dekat Maghrib, mak and apak aku sampai + my SIL + anak - anak dia... sempatlah dia org jumpa sekejap.. and my mom temankan aku sampai pukul 9... pastu barulah husband aku sampai dengan anak aku.. sempatlah aku layan Nur Kasih dengan tenang.. Muzik - Muzik.. x sempat nak layan, nurse masukkan ubat, aku pun terlelap..



hari Sabtu adalah hari yg dinanti, kepala aku dah pening kena masuk ubat antibiotik dan ubat batuk.. so mata ngantuk je.... and Sabtu tu memang aku dah boleh keluar.. kan aku cakap dapat makan ice cream, so aku bagilah Darin sket, suka dia dapat makan ice-cream, lama dah dia pantang ni coz dia batuk sket... tapi biasalah.. mak mana yang tak sayangkan anak..



so pas ni terpulang pada diri sendiri nak operate buang tonsil atau tak.. aku dah tanya doktor.. cost dia semua sekali dengan pakej 2 bedded room, dalam 5K++... hhmmm lu fikirlah sendiri...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...