Followers

Wednesday, November 26, 2008

Sesaat di Winter Warmers

Selesai beli barang untuk my hubby, me and my geng makan berkunjung ke Winter Warmers..ni pun sebab my fren tu cakap her sis kata makan kat situ not bad.. so just a gift a try.. sementara tunggu makanan tu aku gi gift shop sebab nak bungkus hadiah.. sesampai je kat situ.. air they all dah sampai and they all order Lavender Cookiess.. cam rasa makan pewangi pun ada..ahakss.. x kisahlah tapi tgklah air aku.. cam best je kan.. tp memang sedap pun.. aku minum sampai ke titisan terakhir.. kat sini aku makan hhmm macaroni cheese bake and dia bagi salad sekali camtu kot nama dia.. sedap jugaklah...

Teruja tengok makanan


Air coklat apa ntah yang sedap sangat.. gelas dia unik kan..


Salad dan lavender cookies yg bentuk love kat belakang tuh


Baked Macaroni and Cheese

tapi yang bestnya kedai ni, cam makan kat Europe plak.. dengan hiasan dia ala - ala English tu.. wow.. ni VP tengok sure suke sesangat nih..




Mari terjah apa yang my fren makan plak.. sorry yek.. nama makanan memanglah saya x tahu...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...