Followers

Wednesday, October 22, 2008

Birthday Treat again

This time untuk Karine and Farizam, they all ni datang from comp yang sama, lahir pada tarikh yang sama, bulan yang sama and tahun yang sama.. hhmm cam kembar plak kan..



we all buat kecil - kecilan je.. makan kat Secret Recipe.. tu pun x semua yang join sebab ini atas kerelaan sendiri..








Dan aku pun join sekali sebab khamis lepas kira aku dah berayalah, baru lepas habis puasa 6, gigih jugak buat tu walaupun banyak dugaan.. Alhamdulillah, sekali lagi this year aku puasa penuh, maksudnya dah 3 kali raya aku puasa penuh ni, 2006 sebab pregnantkan, co dapatlah penuh, last year and this year dapat lagik penuh... Alhamdulillah..


we all makan biasa - biasa je, aku plak terasa nak makan Spagheti Meetball je walaupun nampak Tom Yam Kung tu amatlah menyelerakan.. bahaya tul kan..



last sekali makan kek jelah..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...