Followers

Thursday, October 23, 2008

Open House 2008 - Part 5

Menjelang Maghrib tu tak menang tangan jugak.. sib baik dah suh bibik rebus spagheti sesiap, mintak tolong dia pintalkan, then goreng lagik popiah.. and sambil tu aku tambah lagik kuah laksa and kuah lodeh + potong ketupat, agar - agar, kek dan air pulak husband aku yang incharge...

Fit, Rohaya and Husband

Baru nampak anak fit - Haris

malam tu antara yang sampai Maina and family, Fit and anak dia.. Jet datang sorang jer.. Sarah and Raziq, Rohaya and husband.. (Aisya pun dah tido jugak).. and Kak Is jiran sebelah ngan husband and anak dia..


Sarah tengah bodek Haris

Then kawan aku, Medang plak call, actually dia lupa, tp dah kebetulan dia ada kat Jusco Equine, terus call aku confirmkan bila, sib baik langkah kanan, terus datang.. and dia antara kawan yg tak pernah miss datang umah aku, melainkan memang hal tak dapat dielakkan... and also Rizuan, officemate husband aku.. pun sampai sorang jugak..

Wife Medang and anak - anaknya

Rizuan

Last sekali kawan sekolah lama aku.. Farah ngan husband and anak dia Ain and also kawan husband aku.. Haizad..

Darin tgk K.Ain main dalam bilik

My Fren, Farah tengah tunggu masa je..

to all my frens.. thanks for coming.. mana yang tak sempat datang, xpe len kali boleh lagik.. and sorry kalau ada apa - apa terkurang, tersalah, tersilap or apa - apa yek..

*Maaf kalau ada nama/gambar yang terlupa/tak publish kat sini*

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...