Followers

Thursday, October 9, 2008

Mercun oh Mercun

Dam dam dum.. bunyi mercun
kanak - kanak datang berduyun - duyun..
dam dam dum.. bla..bla..bla..
sambung sendirilah, aku pun x ingat lagu ni...
Abang Long tunjuk skill ker?


ala.. tak nampak sangat




1 mlm di bulan puasa.. anak - anak buah aku sibuk betul main mercun + bunga api.. aku tgk darin jauh je.. sebab malas nak join.. kang maksu dia plak yg over main.. lagipun daddy Darin tido segamat malam tu, kang kalau jadik apa - apa kat mummy, sapa nak jaga Darin.. ahaks...


Darin dengan muka cuak tgk mercun

ye.. semua org sibuk main mercun, tp anak aku memang penakut dengan mercun.. bila tgk they all main.. tetiba "asyuk"... dia ajak kita bawak dia masuk.. bila kat dalam... "nak... merchun".. bawak balik keluar.. pastu "alam".. bawak masuk dalam.. selamatlah Mak Ngah ko yang dukung kan.. muahaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...