Followers

Thursday, October 9, 2008

Sapa punya birthday?

September babies pulak..

My Sis buat birthday anak dia yang sulung (Aida) yang ke 11 tahun kat kampung, lagi pun ahad tu semua org dah balik kampung and we all dapatlah berkumpul ramai - ramai.. sekali tumpang tuk my brother's daughter (Intan) 4 thn and my bibik.. tak tau umur dia baper.. tapi aku yakin 50++


we all just potong - potong kek jer.. and cam biasa.. aku maksu yang paling disayangi (perasannya) oleh anak - anak buah aku, mesti ada give tuk dia org.. Aida aku bagi baju kurung dah siap.. aku beli kat Jalan TAR and kakak aku yg terlebih suka sebab sulam dia tak gatal bila pakai (aik sapa yg pakai nih).. then Intan dapat gaun putih.. hhmm tido malam bawak baju tu, bila balik kg belah ibu dia, setiap yg datang dia tunjuk baju tu and cakap "maksu bagi".. so sweet kan.. and bibik plak dapat jam tangan.. nampak cam grand kan, ala beli kat Vincci je... sebab jam dia yg dulu hilang kan.. anyway.. jangan lupa birthday maksu ko ni bulan 12 ok.. 1 Selangor cuti.. x reti - reti ke nak celebrate, cuti skolah plak tu.. ahaks... Daddy Darin.. sila alert yek..muaahhss

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...