Followers

Friday, October 31, 2008

Menu Malam Hari


Malam tadik aku balik lambat... actually memang nak balik awal, tp ada keje, kebetulan plak my hubby ada dinner.. hhm terpaksalah siapkan keje tu.. actually boleh je balik rumah buatkan, tp kesian kat anak dara sorang tu, takkan aku nak terperap lam bilik and kesian tengok dia ketuk pintu..

balik pun dalam kul 10 camtu, sampai umah kul 10 lebih, penat sebab kat ofc aku, after 7 takde air-cond tau, kipas angin pun hilang ntah ke mana.. dehidrated le.. apa nak buat.. so relakskan badan jap, mandi sumer, skang ni panas kan, mandi malam pun x rasa apa.. tetiba rasa cam lapo.. gi dapur masak maggi.. hhmm memang bibik aku dah masak nasi tapi aku yang suh simpan, sebab aku pun x tau sampai umah kul baper, kesian plak benda tu atas meja lelama, kang lepas makan nak kena kemas.. so aku lagik suke tengok meja makan tu kosong.. aku ke dapur.. masak maggi sendiri.. makan sensorang sambil tgk majalah.. maggi ayam je.. jadiklah tuk lapik perut kan... sekurang - kurangnya.. aku masak sendiri..

**susah ke nak masak maggi..kah.,kah..kah..*

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...