Followers

Thursday, October 23, 2008

Lamanya tak makan

Last 2 weeks aku puasa.. so tetiba rasa teringin nak makan nasi ayam.. kelmarinlah ni, memang nak kaur makan, tetiba ada keje plak and keje aku memang time lunchlah yg nak kena siapkan, bagi sapa yang faham keje aku cemana, fahamlah, sampai org ckp "lunch makanlah".. ye betul.. tp waktu org takdelah baru aku boleh buat keje aku..



so aku mintak tolong kawan aku tapaukan Nasi Ayam kat uptown tuh.. dulu 3.50 je, skang dah RM4 dah.. apa nak buat semua dah naik harga.. makan jelah..

Ooo.. we all dapat ni.. sempena Hari Raya lepas.. dalam dia ada dodol 3 ketul dan


ini.. sempena Deepavali.. dalam dia isi maruku.. last year maruku besar, this year maruku halus.. layankan jelah...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...