Followers

Friday, October 10, 2008

Tribute to myself

Hari ni genaplah 3 thn aku keje kat sini.. pada tarikh ini tahun 2005.. hari Isnin, bulan puasa masa tu aku join comp ni, masa tu nama dia Vallent..

2005...

Keje aku biasa - biasa je walaupun gaji dia lebih dr comp lama, tapi aku rasa tak tertekan langsung keje sini.. kenkadang je keje byk, tp cam byk free je aku rasa.. ke sebab aku dah biasa buat keje laju - laju kot, tu pasal cam cepat siap je keje aku...

2006...

Then lepas aku join a few weeks lepas tu aku kahwin.. and pregnant in 2006..

2007...

In May 2007, *M* bough our company... semuana pun berubahlah... management pun banyak berubah jugak.. tp keje aku tetap sama

2008...

Aku pun x sure berapa lama aku bertahan sini, tp so far semua ok kot.. syukurlah dengan pemberianNya...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...