Followers

Thursday, October 23, 2008

Open House 2008 - Part 4

Siang tu dalam kul 2++pm my sis sampai, and dalam kul 3++ my SIL sampai.. oklah tu, memang suruh they all sampai awal sikit, in case lambat kang takut tak selesa.. maklumlah umahnya comel..

my Sis nak balik dah

Aksi Aidi lompat sempat plak aku snap

Balqis tengah sedap minum oren

My SIL tengah suap Darin

tetamu pertama kami.. K. Dayang & Family.. 3 kali aku buat open house, 3 kali dtg dgn keta baru tau.. 1st time Jazz, then Civic, skang ni Stream plak.. kalau aku buat tetiap thn, rasanya dia bawak keta baru lagik tak.. then Kak liza sampai.. shah and dida sampai.. subbra and ramai lagiklah..

Baby Alya

Shah, Dida an Subbra

Kak liza n husband

anak - anak Kak Liza
aku snap mana yang sempat je masa ni... pastu opis mate aku sampai dalam 4-5 kereta.. tu pun dah kecoh giler dah... lin and family, bebudak QA semua ada... then John n Zana pun sampai, they all sampai siang sikit coz ada hal...

Amik makanan banyak - banyak ok

Pey Yih, Hooi Sin and Lilian

Azie and Atiqah join sekali

John,, malu ker??

pastu mazwin, rad ngan lisa (housemate rad) sampai.. so lepak - lepak lagik.. and officemate husband aku pun sampai..

Tetamu yang tengah sedap makan

Mazwin, Lisa, Rad and Subbra

Mana gambar aku yek

tak lupa jugak kawan husband aku, Farid, Shikin & baby Adam Farish (baru 50 hari), pun datang jugak.. dan seingat aku, menjelang Maghrib abang aku sampai... Bos husband aku yang baru sampai from Spain pun datang.. and also Putri and husband dia.. dia x sempat nak join gang QA lain coz biasalah.. urusan keluarga..

Farid, Shikin and baby Adam Farish

so dalam Maghrib tu dah rehat sket lah.. oh ya.. we all dapat kek Secret Recipe from officemate husband aku and my SIL buat puding... thanks lah sesangat yek...

*maaf kalau ada nama/gambar yang tak sempat sebut/publish kat sini*

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...