Followers

Wednesday, October 22, 2008

Open House 2008 - Part 3 (Kat rumah Zaira)

We all kan nak gi beraya ke Damansara.. officemate aku buat Open House, coz dia yang keluar e-mail dulu, then baru aku, so pegi jugaklah kan.. sebab apa aku buat 4pm - 10pm, antaranya sebab inilah.. and seperti selalu, ramai org nak dtg mlm tapi serba - salah coz aku buat sampai petang.. ni memang aku buat start petang sampai malam, jadi harap - harap ramailah yang boleh luangkan masa.. in case ada yang sampai awal pun x kisah sangat..


Darin main sorang

sampai rumah Zaira, dah ada yang sampai, tp most of them family terdekat and ada juga sahabat - handai.. tp org yang aku kenal memang takde.. masa we all sampai, makanan pun baru sampai, so memang dpt makan Nasi Beryani panaslah.. selain dari tu ada ketupat palas, ketupat biasa, rendang daging, roti jalan ngan kuah kari, kuah kacang and kuih talam..

Haziq, the birthday boy..

di sebabkan majlis ni ada buat birthday anak dia Haris (bulan sept) and Haziq (18/10) so adalah birthday cake and cupcakes atas meja.. Darin dapatlah birthday goodies tuh.. tu yang sampai terbelit - belit tali wisel kat sepit rambut dia.. dalam kul 1.45pm we all bergerak balik..

Aksi Darin bila tali wisel terbelit dengan sepit rambutnya

masa balik hujan lebat, doa jelah dalam hati supaya hujan cepat berenti, dalam pukul 2.20pm, my sis cakap dah sampai rumah tp hujan lebat, so we all mintak bibik bukakkan pintu pagar and bawak payung.. dalam 5 minit pastu, we all sampai depan rumah.. hujan pun dah mula berenti.. Alhamdulillah..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...